KazaloKazalo  Latest imagesLatest images  IščiIšči  Registriraj seRegistriraj se  PrijavaPrijava  

Izvaja se popis aktivnosti

/*VIEWTOPIC_BODY*/
glaciers have melted to the sea,
AvtorSporočilo
Gost

Gost

glaciers have melted to the sea, Empty
ObjavljaNaslov sporočila: glaciers have melted to the sea,   glaciers have melted to the sea, Icon_minitimePon Sep 16, 2013 12:50 am

glaciers have melted to the sea, Tumblr_inline_moirrlgV481qz4rgp
    prof. seamus theo finncloy
    pred vami je osemindvajset letni profesor starodavne magije.

• ni ne na temni, niti na svetli strani. pravi, da je nevtralen in pobira koristi iz ene in druge strani
    • je mag, svoje oblike ne razkriva nikomur
    • nepopustljiv, strog in zahteven profesor
    • ženskar, odvisnik od seksa
    • najstarejši finncloyev otrok, 2 mlajši sestri, ki se trenutno šolata na bradavičarki - spolzgad
    • bipolaren
    • krut, prazen, nor

klikni in si o njemu več preberi v opisu,
Gost

Gost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: glaciers have melted to the sea,   glaciers have melted to the sea, Icon_minitimePon Sep 16, 2013 12:59 am

as i said before, i need a connection with him:3 something for my hales?
Gost

Gost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: glaciers have melted to the sea,   glaciers have melted to the sea, Icon_minitimePon Sep 16, 2013 1:01 am

of course (;
    imaš mogoče kakšno idejo?
Gost

Gost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: glaciers have melted to the sea,   glaciers have melted to the sea, Icon_minitimePon Sep 16, 2013 5:59 am

i do:) dobiš moj pm asap :$
Gost

Gost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: glaciers have melted to the sea,   glaciers have melted to the sea, Icon_minitimePon Sep 16, 2013 7:13 am

oh well, sej vem da bo pri tvojem liku (asdf the playby omg!) verjetno veliko kandidatov za povezave, but - anything for my kirstyn? :3
Gost

Gost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: glaciers have melted to the sea,   glaciers have melted to the sea, Icon_minitimeČet Sep 19, 2013 1:37 am

sure there is enough space for your girl too :3
    any smart idea?
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: glaciers have melted to the sea,   glaciers have melted to the sea, Icon_minitime

Stran 1 od 1

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Secrets everywhere :: -